První byl motor - 2005



První nad čím jsem se rozhodoval bylo co s motorem, nabízely se dvě cesty první legální a kompletní oprava 1,6TD, nebo instalace nějakých bastlů na bázi 1,9, 1,9TD a 1,9TDi. Rozhodl jsem se jít cestou originálního a legálního stavu a nechal opravit potkaný motor 1,6TD - kód JX.


Jasná a velmi častá závada tohoto motoru v busu, kliková hřídel - a následné potkání.


V Westy byl tento motor už v pořadí druhý a měl najeto cca 100tis. km, patrné s origo Německých  dokladů, já na něm přidal asi 1500km :-(. Nyní má tedy najeto cca 102tis. km.

Dálší postupné opravy:

 - turbo KKK
 - kvůli závadám na turbu jsem si do palubky nechal namontovat měřák tlaku turba a je na něm hezky vidět kdy a jak tlačí
 - klasika písty, kroužky atp.
 - startér byl také repasován
 - generálka vstřikovacího čerpadla
 - a samozřejmě vejfuk 2009.

Poslední zásahy do motoru byly v roce 2009, od té doby šlape.

WebRep
Celkové hodnocení
 
Podřízené stránky (1): pokus